Indien u een vraag of opmerking heeft, kunt u deze eenvoudig via onderstaand formulier stellen. We trachten binnenkomende mail uiterlijk de eerstvolgende
dag te beantwoorden.
Indien u een vraag of opmerking heeft over een geplaatste order, verzoeken we u het ordernummer te vermelden, zodat we uw order erbij kunnen pakken. (het ordernr staat zowel op de order als in
de betaalomschrijving van uw online betaling via iDeal of Creditcard). U kunt overigens de orderstatus
hier bekijken.
Veel vragen zijn ook al gesteld. Deze vragen met antwoord hebben we op onze
veelgestelde vragen pagina opgenomen.
We hebben bewust geen telefonische klantenservice. De praktijk heeft uitgewezen dat goedgestelde vragen per mail vele malen sneller en accurater
zijn te beantwoorden. Tevens voorkomt dit verwarring over of iets nu wel of niet was afgesproken. Mailwisselingen zijn duidelijk, inzichtelijk en terugleesbaar.
En, misschien wel de belangrijkste reden: flink lagere kosten, waardoor we ook de productprijzen laag kunnen houden.
Belangrijk:
Heeft u al meerdere keren een vraag gesteld en blijft antwoord uit, checkt u dan eerst:
1. uw SPAM mapje en/of map ongewenste mail alvorens ons nogmaals te mailen
2. of uw opslag van uw mailbox niet vol is
Bij gratis mailproviders komt mail niet altijd aan door externe filters of datalimieten. Wij kunnen wel naar u mailen, maar u krijgt de berichten dan niet. Wij kunnen daar niets aan doen. Tip: gebruik geen gratis mailprovider voor
belangrijke zaken als online aankopen of vragen.