Levering en verzending Nederland
Alle orders worden standaard met GLS verzonden (in uitzonderlijke gevallen met postNL of DPD). Voor elke order naar een Nederlands adres berekenen wij u € 5,49 order en verzendkosten.
Een bestelling wordt pas verzonden nadat het gehele bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening of Paypal-account.
terug
Levering en verzending Buitenland
Wij leveringen naar België voor een standaard bedrag van € 7,49. Als u bij het plaatsen van de bestelling bij "bezorging" kiest voor "Bezorgen op een adres in
Belgie" wordt dit op de orderbevestiging die u per mail ontvangt automatisch verrekend. Alle zendingen naar andere landen zullen worden verzonden
volgens de dan geldende tarieven. Voor een aantal landen zijn deze al standaard verwerkt, gaat u daarvoor naar onze
frans- of engelstalige site.
terug
Levering onder rembours
Vanwege de hoge kosten leveren we niet meer onder rembours.
terug
We hebben een foutief leveradres opgegeven, wat nu?
Afhankelijk van het moment waarop u ontdekt dat u een verkeerd adres heeft opgegeven, verschillen de mogelijkheden. Op het moment dat de order nog niet door ons
is verwerkt, kunnen we nog het adres aanpassen, echter is de order al verwerkt en overgedragen aan de pakketdienst, kunnen wij geen invloed meer uitoefenen op
het adres. Vaak kunt u dat zelf wel via de track en trace (soms verdwijnt deze in spamfilters, graag controleren). Mocht het pakket retour komen, kunnen we deze
opnieuw labelen en naar het juiste adres opsturen. (Let op: de extra kosten voor het opnieuw verzenden brengen we vooraf in rekening.)
terug
Afhalen van orders
Het afhalen van orders is ook mogelijk, echter alleen
na plaatsing van de order via de site. De standaard € 5,49 order
en verzendkosten komen dan uiteraard te vervallen.
Pas na ontvangst van uw betaling
zal uw order worden verwerkt en krijgt u bericht als deze klaar staat om af te halen. LET OP: we zijn webshop, dus niet alle producten staan op ons afhaalpunt!
U krijgt bericht als uw order klaar staat. Afhalen kan na bericht ma-vr tussen 9:30 en 12:00 of tussen 16:00 en 16:30. Afhalen in het weekend is niet mogelijk.
terug
Waar kunt u uw orders afhalen?
U kunt na bericht uw order afhalen in Ommen, Overijssel, Strangeweg 11. Afhalen kan na bericht ma-vr tussen 9:30 en 12:00 of tussen 16:00 en 16:30.
terug
Een artikel is tijdelijk niet leverbaar, kunt u deze nazenden?
Artikelen welke tijdelijk niet leverbaar zijn of onderdelen kunnen alleen nagezonden worden
na bijbetaling van de extra verzendkosten. We trachten artikelen (uitgezonderd onderdelen) altijd te markeren met het volgende symbool:

als deze tijdelijk niet leverbaar zijn. Vrijwel alle Bruder artikelen worden standaard uit voorraad geleverd.
terug
Waarom biedt u geen gratis verzending aan?
Wij zijn van mening dat elke klant alleen die kosten doorberekend krijgt, welke hem werkelijk toekomen. Bij andere weshops betaald u namelijk ook
voor verzending, echter is dit standaard in de prijs verwerkt. Sterker nog, hoe meer u besteld, hoe meer u teveel betaald. Bij een "gemiddelde" order
betaald u namelijk de volle verzendkosten, bij elke meer dan gemiddelde order betaald u dus automatisch te veel. Zie ook onze uitgebreide uitleg op:
Het geheim van de verzendkosten.
terug
Is verzenden per enveloppe niet goedkoper?
Helaas is dat in de praktijk niet het geval. Het tarief dat we voor order en verzendkosten hanteren (€ 5,49) dekt in basis niet de werkelijke kosten van het verzenden van een order.
(verpakkingsmateriaal, arbeidstijd voor orderpicken en verzendklaarmaken, verzendkosten etc.). Vaak zal het dan een enkel onderdeeltje of artikel betreffen, ivm gewicht, maar het lagere bedrag van de postzegels maakt wellicht
dat we er minder op toeleggen maar niet aan overhouden. Voornamelijk arbeidstijd is kostbaar. Omdat de postzegels zelf maar een klein deel van de kosten zijn hanteren we ook voor orders welke per post worden verzonden het
standaard tarief. Overigens dient een bedrijf over de in rekening gebrachte portokosten 21% BTW af te dragen, dus van die € 5,49 gaat alvast € 0,95 naar BV-Nederland. Als particier bent u hiervan vrijgesteld,
bedrijven niet.
terug
Wij hebben zelf een winkel en willen uw producten ook graag verkopen, kan dat?
In basis zijn wij een webshop en verkopen we enkel B2C. Doordat onze prijzen al zeer scherp zijn, zit er vrijwel geen marge tussen om ook voor de wederverkoop
een apart verkoop kanaal aan te houden. Mocht u echter zakelijk een grote order (> € 1.000,-) willen plaatsen, willen we uiteraard wel ons best doen om daar een
scherpe aanbieding voor te doen.
terug
Hoe krijgen we een BTW factuur?
Onze orderbevestigingen is tevens geschikt als BTW-factuur. Indien u een bestelling zakelijk wenst te boeken, kunt u bij opmerkingen uw BTW nummer ingeven, zodat deze ook op de factuur komt.
terug
Kan ik de artikelen als cadeau laten inpakken?
Het is niet mogelijk om artikelen als cadeau in te laten pakken. We trachten onze orders zo neutraal mogelijk te vezenden, zodat aan de buitenzijde niet direct zichtbaar is dat het om
speelgoed gaat.
terug
Bevestiging en factuur
Binnen 5 minuten na plaatsing van uw bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging met daarop het factuurbedrag. Indien deze na
5 minuten nog niet is ontvangen, graag een mailtje naar info@bruder-speelgoed.nl. Wij sturen u dan een kopie van de orderbevestiging.
Alle bedragen zijn inclusief BTW. Indien u een gespecificeerde factuur met BTW wenst te ontvangen, verzoeken wij u dit per e-mail aan te geven.
terug
Telefonische bereikbaarheid
Wij zijn regelmatig telefonisch niet bereikbaar. Onze webwinkel willen we ook webwinkel houden. Heeft u vragen of opmerkingen, dan kunt u deze via het contactformulier stellen. We zullen uw
vragen dan ook zo snel en compleet mogelijk proberen te beantwoorden.
terug
Algemene gegevens Remiko / Bruder-speelgoed.nl
Postadres: Remiko v.o.f. - Bruder-speelgoed.nl
Doormanstraat 43 - 7731 BP Ommen
Afhaaladres: Strangeweg 11 - 7731GV Ommen
vragen / contact:
contactformulierof mailtje naar info @ bruder-speelgoed.nl
0529-466019 (privenummer, wij zijn niet altijd bereikbaar - geen telefonische verkoop)
KvK: 69594570
Btw-nr: NL857932391B01
terug
De mensen achter Remiko / Bruder-speelgoed.nl
Wij hebben Remiko, een verbastering van onze namen (
Renate en
Michael
Koot) in 2006 opgericht nadat we veelvuldig in de
speelgoedwinkel niet die artikelen konden aanschaffen die onze zoons graag voor hun verjaardag wilden. Aangezien wij niet de enigen waren met dat
probleem, zijn wij destijds een internetwinkeltje begonnen. Inmiddels leveren wij naast Bruder speelgoed ook diverse andere
merken via internet, waaronder bijvoorbeeld Ministeck (
www.ministeck-online.nl), RollyToys
(
www.rollytoys-traptrekkers.nl) en Siku
(
www.jongens-speelgoed.nl).
We proberen onze kosten zo laag mogelijk te houden, wat resulteert in betaalbare prijzen. Soms moet u een dagje langer wachten dan bij de
duurdere (web)winkels, maar de prijs is daar ook zeker naar.
Ons gezin, bestaat sinds 3 september 2012 uit vijf zoons en een dochtertje. Van groot naar klein: Joshua,
Davy, Mitchell, Ian, Abbey (5-8-2011) en Owen. Tot ons grote verdriet is Abbey, ons dochtertje, bij de geboorte overleden.
Voor meer info kunt u mij volgen op Linkedin
terug
Betaalmogelijkheden
Betaling kan geschieden via iDeal, creditcard, overschrijving naar onze bankrekening of via overschrijving naar ons Paypal-account. Voor betalingen met Paypal berekenen we de
extra kosten aan u door, omdat Paypal een relatief dure betaaloptie is.
terug
Wanneer worden retourbetalingen gedaan?
Indien een order is geannuleerd, of u een retourstorting krijgt omdat een deel van de betaalde order is vervallen zullen we trachten dit zo snel mogelijk te
verwerken. Normaliter verwerken we wekelijks retourbetalingen, dus zou het niet langer dan 7 dagen moeten duren, in enkele gevallen (vakantie / feestdagen)
kan het iets langer duren, maar nooit langer dan 14 dagen. Mocht dat wel het geval zijn, dan vernemen we dat graag per mail, zodat we dit direct kunnen
corrigeren.
terug
Wat is Paypal en hoe werkt het?
Paypal is een online betaalservice. (
www.paypal.com) Om gebruik te maken van deze dienst dient u
als gebruiker bij Paypal geregistreerd te zijn. Een account bij Paypal is gratis en stelt mensen in staat om geld over te maken naar een specifiek
e-mail adres. We berekenen de realtief hoge kosten van Paypal aan u als gebruiker door. De doorberekende kosten bedragen € 0,35 + 3,4% over het orderbedrag.
terug
Verkeerde betaaloptie gekozen, wat nu?
Indien u een verkeerde betaaloptie heeft gekozen, bijvoorbeeld Paypal in plaats van per bank, is dit geen enkel probleem. Wij controleren dagelijks
zowel onze bankrekening als ons Paypal account. Let er wel op dat u niet het ordernummer vergeet te vermelden. Vaak merken wij bij en/of rekeningen
dat er een andere naam op de overschrijving staat. Indien er ook geen ordernummer bij staat, kan het moeilijk worden om de betaling aan de juiste
order te koppelen.
terug
Herroepingsrecht | retourneren - regels en plichten
Na ontvangst van het product heeft u als consument een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgave van
redenen de bestelling te annuleren en het retour aan te melden. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Daarbij draagt u als consument zelf de kosten van de retourzending. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Wij zullen het verschuldigde orderbedrag
binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Bij retourzendingen van een deel van de order zal het bedrag van de betreffende artikelen retour gestort worden.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk -
in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd
zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.
Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via een bericht via de
contactpagina of via een reply op de orderbevestiging naar ons mailadres info @ bruder-speelgoed.nl.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
De kosten van de retourzending zijn voor
de consument. Indien een pakket wordt geweigerd aan de deur of niet wordt afgehaald bij de pakketshop en retour afzender gaat zullden de retourkosten worden verrekend, zie
hieronder voor de tarieven.
Waardevermindering
Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending kunnen wij kosten in rekening brengen, danwel in mindering brengen op het retourbedrag.
Dit geldt ook voor specifieke producten, welke eenmaal geopend, danwel (deels) zijn gemonteerd (geweest), een aanzienlijke waardevermindering tot gevolg kunnen hebben, waaronder:
- Artikelen welke in elkaar gezet moeten worden (bouwpakketten)
- Artikelen met batterijen
- Artikelen met stickers
- Verbroken verzegelingen
- Door consument beschadigde verpakkingen door uitpakken, beplakken of onvoorzichtig gebruik
Omdat we geen fysieke koopjeshoek hebben, is de restwaarde van retourartikelen welke
niet in nieuw/verkoopbare staat verkeren
voor ons nihil. Gelieve hier rekening mee te houden als u toch een artikel retour zend terwijl deze niet aan de bovenstaande criteria voldoet.
Waar moet ik de retour heen sturen en waar moet ik om denken?
Bruder-speelgoed.nl / Remiko
Doormanstraat 43
7731BP Ommen
- altijd een kopie orderbevestiging of afzender informatie toevoegen, anders kan de retourbetaling niet (of niet tijdig) worden verwerkt!
- retouren welke onder rembours worden verzonden, kunnen niet worden geaccepteerd!
- indien retouren ongefrankeerd retour komen, (bijvoorbeeld door "retour afzender", adres incorrect, pakket geweigerd, niet thuis en via pakketshop niet afgehaald en weer retour etc. etc.), zullen we voor de
administratie- en portokosten € 9,95 (NL) in mindering brengen op het retour bedrag.
Voor ongefrankeerde retouren uit Belgie betreft het bedrag € 15,35.
- Voor retouren naar een ander adres dan bovenstaand kunnen wij geen aansprakelijkheid accepteren.
Verpakken van retourzending
Als consument bent u zzelf verantwoordelijk voor de retourzending en het deugdelijk verpakken hiervan. Beschadigingen ontstaan tijdens transport
van de retour, kunnen maken dat u geen of slechts gedeeltelijk terugbetaald wordt. Zorg er daarom voor dat de artiken goed zijn verpakt, plak geen verzendstickers
of tape over de artikel verpakking.
terug
Mijn order is te lang onderweg en ik wil annuleren, welke spelgregels gelden?
Dit hangt van de specifieke situatie af. Uiteindelijk kan Remiko niet aansprakelijk gehouden worden voor vertragingen bij derden, in dit geval een vervoerder.
(LET OP: als een pakket wordt aangeboden maar u bent niet thuis, krijgt u bericht van de vervoerder, reageert u niet tijdig zal het pakket na een aantal dagen
ook retour afzender gaan, deze kosten zijn voor uw rekening) Uiteraard staat het u vrij de order te herroepen,
echter zijn er wel enkele spelregels. Het bestelde artikel dient retour te komen alvorens we de retour betaling kunnen vrijgeven. De kosten voor retourzending zijn voor de klant. Een onderliggende reden van de
vertraging kan zijn dat u als klant verkeerde of incomplete adresgegevens heeft opgegeven. Indien dit het geval is en uiteindelijk er voor zorgt dat het pakket retour afzender gaat, zullen we de kosten van de
retourzending verminderen op het retour te betalen bedrag (€ 9,95 voor Nederland / € 15,35 voor Belgie, overige landen op aanvraag).
Indien het pakket te laat bij u komt en u wenst af te zien van de order, kunt u het pakket retour zenden zoals beschreven bij
retourneren.
terug
Garantie en klachten
Bruder-speelgoed.nl draagt zorg voor een correcte afhandeling van uw bestelling. Op alle door Bruder-speelgoed.nl geleverde producten zit garantie
t.a.v. fabrieks-/montagefouten. U heeft de verplichting om bij aflevering te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst voldoen en in goede staat verkeren. Indien
dit niet het geval is, dient u Bruder-speelgoed.nl daarvan binnen zeven dagen na ontvangst, schriftelijk en gemotiveerd in kennis te stellen, bij voorkeur voorzien van
fotomateriaal (max. grootte 2MB)! Belangrijk: schades of gebreken altijd eerst melden (incl. foto`s), niet zelf gaan `repareren` en daarna schade melden, hierdoor vervalt de garantie!
Moeten artikelen in elkaar gezet worden, maar is er een beschadigd onderdeel, dan niet in elkaar zetten, maar de schade direct melden, eveneens om vervallen van garantie
te voorkomen.
LET OP: veel, met name kunststof detail-onderdelen van schaalmodellen zijn kwetsbaar mbt (over)belasting bij verkeerd gebruik. Beschadigingen welke zijn ontstaan tijdens/door
gebruik van het artikel of door montage vallen
niet onder garantie. (eventueel wel onder uw eigen inboedelverzekering of aankoopverzekering van uw creditcard)
Vorderingen en verweren, gegrond op feiten die de stelling zouden kunnen rechtvaardigen, dat het afgeleverde product niet aan de overeenkomst
beantwoordt, verjaren na verloop van twee jaar na ontvangst op het afleveradres.
Bruder-speelgoed.nl doet zijn uiterste best een goede
relatie met zijn klanten te onderhouden en zal dan ook altijd trachten bij geschillen tot een oplossing te komen die bevredigend is voor
beide partijen. Heeft u desondanks klachten, dan verzoeken wij u deze kenbaar te maken via info @ bruder-speelgoed.nl.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via onze
contactpagina of te mailen naar info @ bruder-speelgoed.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op
http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Verkeerd product geleverd
Als vaststaat dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft u de keuze de betreffende producten tegen retournering daarvan te laten
vervangen door de correcte producten dan wel de factuurwaarde daarvan na retournering terugbetaald te krijgen.
Beschadigd product
Indien u een product ontvangt welke beschadigd is geraakt tijdens transport, dan verzoeken wij u dit direct te melden via info@bruder-speelgoed.nl.
Bij voorkeur met digitale foto's zodat wij dit ook direct aan de transporteur kenbaar kunnen maken. We zullen u dan benaderen om tot een passende
oplossing te komen. Vaak zal dat bij Bruder-producten gaan in de vorm van een vervangend onderdeel.
Gebreken algemeen
Reclamering m.b.t. gebreken aan de producten dient bij voorkeur per e-mail naar info@bruder-speelgoed.nl te geschieden met digitale foto's van de
gebreken. Houdt u alstublieft wel rekening met een maximale e-mail grootte van 5Mb. Bij fabrikagefouten zullen we u op de
door de fabrikant voorgeschreven wijze verder helpen. Vaak zal dat bij Bruder-producten gaan in de vorm van een vervangend onderdeel.
Gebreken algemeen
Reclamering m.b.t. gebreken aan de producten dient bij voorkeur per e-mail naar info @ bruder-speelgoed.nl
te geschieden met digitale foto's van de gebreken. Houdt u alstublieft wel rekening met een
maximale e-mail grootte van 2Mb. Bij fabrikagefouten zullen we u op de door de fabrikant
voorgeschreven wijze verder helpen. Vaak zal dat bij Bruder-producten gaan in de vorm van een
vervangend onderdeel. Voor RC artikelen van Siku gelden afwijkende procedures, zie hieronder.
Siku Control
Mocht een Siku Control artikel niet goed (meer) functioneren dan biedt Siku zelf daar rechtstreeks
ondersteuning voor en kan het model indien nodig rechtstreeks voor reparatie naar
Siku worden gezonden. Hiervoor dient de klacht eerst rechtstreeks bij Siku te worden gemeld. Dat kan via
deze link.
terug
Afwijkingen van producten
Alle afbeeldingen op onze site zijn met zorg geselecteerd. Een enkele keer wijzigt het aanbod van de producent qua kleur of specifieke samenstelling van het artikel.
Ondanks dat wij hier zo adequaat mogelijk op proberen te reageren als mogelijk is, kunnen wij anders dan fabrieks-/montagefouten
geen aansprakelijkheid accepteren voor afwijkingen in afbeeldingen en teksten.
terug
Voorraad
Onze website is niet rechtstreeks gekoppeld aan onze actuele voorraad. In basis zijn alle Bruder artikelen (behalve
onderdelen)
op voorraad, tenzij aangemerkt met
. We vullen vrijwel dagelijks onze voorraad aan voordat het laatste artikel de deur uit gaat en zodoende kunnen wij vrijwel alle orders binnen 1 tot 3 werkdagen (ma-vr)
verzenden. Bruder artikelen (behalve onderdelen) welke langer niet voorradig zijn of tijdelijk niet leverbaar, markeren we deze als niet voorradig (
).
terug
>Voorraad onderdelen
Onderdelen en stickers zijn over het algemeen zeer slecht beschikbaar. Voor de fabrikanten zijn onderdelen echt een bijproduct. Per productieronde worden
er slechts een beperkt aantal bijgemaakt, ongeacht de vraag. Pas als het bijbehorende product weer in productie gaat komen er (beperkt!) nieuwe onderdelen
beschikbaar. Sommige items worden maar 1 of 2 keer per jaar geproduceerd, dus wachttijden kunnen soms flink oplopen. Wij hebben geen invloed op productieplanningen
of inzicht in actuele voorraden bij de fabrikanten. Het enige dat we kunnen doen is zelf een buffervoorraad aanleggen van veel gevraagde onderdelen, en dat doen
we ook, echter als er geen of beperkte aanvoer vanaf de fabrikant komt, kunnen wij er ook niet zoveel aan doen.
We verdelen de binnenkomende onderdelen op basis van first-in-first-out. U kunt via de
orderstatus pagina zien welke artikelen/onderdelen
nog ontbreken van uw order. Hoewel we vrijwel om de week onderdelen binnenkrijgen, kunnen we helaas geen specifieke datum geven.
Let op: onderdelen mee bestellen met reguliere orders kan vertraging geven. Onderdelen orders worden separaat verwerkt! En belangrijk om te weten, we sturen
orders niet in meerdere delen op.
terug
Levertijd
Doorgaans verzenden we alle artikelen (behalve onderdelen) uit eigen voorraad en gaan deze normaliter binnen 3 werkdagen (ma-vr) na ontvangst van de betaling
op de post. Vaak al op de eerstvolgende dag, maar die garantie geven we niet. Heeft u haast vanwege een verjaardag, dan graag de gewenste uiterlijke datum opgeven
bij opmerkingen, dan kunnen we trachten uw order met voorrang te behandelen. We verzenden met PostNL, dus normaal zal de
dag na verzending het pakket bij u worden aangeboden.
In het geval een artikel langere tijd niet leverbaar is, zullen wij u daar per e-mail over informeren en tevens, indien mogelijk,
u enkele alternatieven aan de hand doen, waarbij wij u ook de mogelijkheid bieden de order kostenloos te ontbinden.
Houdt u er rekening mee dat het een tot twee dagen kan duren voordat PostNL het pakje aflevert? Hierop kunnen wij helaas geen invloed op uitoefenen.
Orders welke online worden betaald (iDeal) worden direct verwerkt, orders welke per bank of Paypal worden betaald, worden pas verwerkt nadat de
betaling op onze rekening is ontvangen. Bankbetalingen zorgen doorgaans voor minimaal een dag vertraging, gelieve hier rekening mee te houden als
u haast heeft.
terug
Verjaardagen
Indien u de order voor een verjaardag nodig heeft, verzoeken wij u de uiterste leverdatum te vermelden in uw bestelling (of na te sturen in een losse
e-mail onder vermelding van het ordernummer). Wij zullen dan onze uiterste best doen uw order op tijd bij u te krijgen, of indien dit niet mogelijk is,
u hiervan op de hoogte brengen en eventueel een alternatief te zoeken. Indien uw order niet geheel voorradig is, maar u heeft aangegeven deze voor
een bepaalde datum te willen ontvangen, zullen wij in eerste instantie proberen samen een alternatief te vinden. Mocht de tijd dringen zullen we de
voorradige artikelen verzenden en het verschilbedrag retourneren.
terug
Reviews
Wij verzamelen reviews via het platform van WebwinkelKeur & Kiyoh. Als u een review achterlaat via WebwinkelKeur of Kiyoh dan bent u verplicht om uw naam en e-mailadres op te geven.
WebwinkelKeur & Kiyoh delen deze gegevens met ons, zodat wij de review aan uw bestelling kunnen koppelen. WebwinkelKeur & Kiyoh publiceren uw naam eveneens op de eigen website. In
sommige gevallen kan WebwinkelKeur of Kiyoh contact met u opnemen om een toelichting op uw review te geven. In het geval dat wij u uitnodigen om een review achter te laten delen wij
uw naam en e-mailadres met WebwinkelKeur & Kiyoh. Zij gebruiken deze gegevens enkel met het doel u uit te nodigen om een review achter te laten. WebwinkelKeur & Kiyoh hebben passende
technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beschermen. WebwinkelKeur & Kiyoh behoudent zich het recht voor om ten behoeve van het leveren van de
dienstverlening derden in te schakelen, hiervoor hebben wij aan WebwinkelKeur & Kiyoh toestemming gegeven. Alle hierboven genoemde waarborgen met betrekking tot de bescherming van uw
& Kiyoh persoonsgegevens zijn eveneens van toepassing op de onderdelen van de dienstverlening waarvoor WebwinkelKeur & Kiyoh derden inschakelt.
algemeen
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur & Kiyoh.
Webwinkelkeur & Kiyoh hebben maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je
hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
terug
Disclaimer
Ondanks dat onze website met de meeste zorgvuldigheid is samengesteld, kunnen wij geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor afwijkingen in
prijzen, afbeeldingen en teksten, anders dan door grove nalatigheid. Neemt u bij twijfel contact met ons op via: info@bruder-speelgoed.nl.
terug
Mijn vraag staat er niet bij.
Indien uw vraag nog niet beantwoord is, na het lezen van deze pagina, kunt u deze eenvoudig per mail stellen. Wij proberen uw vragen altijd zo snel
mogelijk te beantwoorden, vrijwel altijd binnen 1 werkdag. Klik
hier om uw vraag te stellen.
terug